środa, 22 marca 2017

Budżet Obywatelski Chojnów 2017 - głosowanie internetowe



Niedawno pisałam o złożonym projekcie w Budżecie Obywatelskim Chojnowa 2017 oraz o braku możliwości oddania głosu za pośrednictwem internetu. W tej sprawie wysłałam wniosek ale niestety ani Urząd Miejski w Chojnowie ani Rada Miejska nie byli tym zainteresowani. Zadałam też Proste pytanie - prosta odpowiedź w tej sprawie. 




Okazuje się, że sprawa ta nie umarła śmiercią naturalną 👍


Kilka dni temu otrzymałam informację "- iż Urząd Miejski w Chojnowie przygotowuje się do zmiany
funkcjonowania strony internetowej. Będzie ona funkcjonowała jako platforma internetowa .
Jednym z elementów, które zostaną wprowadzone będzie możliwość głosowania internetowego. "



To dobra wiadomość. Oczekuję na oficjalne potwierdzenie tej wiadomości przez Urząd Miejski w Chojnowie. 



Mamy moc! 😎

Nie wszystko jest złotem co się z wierzchu świeci 


Aktualizacja 

Otrzymałam odpowiedź od Urzędu Miejskiego w sprawie prowadzonych prac nad zmianami na stronie umożliwiającymi głosowanie internetowe w Budżecie Obywatelskim 2017. Oto ona :



Wszystko idzie ku dobremu ;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz